Jdi na obsah Jdi na menu

24. 3. 2015

  je metoda tělesného cvičení, která byla vyvinuta a propracována na začátku 20. století Josephem Pilatesem v Německu, Velké Británii a Spojených státech amerických. Roku 2005 tuto metodu pravidelně cvičilo na 11 miliónů Američanů. Počet amerických instruktorů Pilatesovy metody tehdy dosahoval 14 tisíc.

Pilates nazval svou metodu kontrologie (od slovesa kontrolovat nebo také řídit - angl. to control - a řecké přípony –logia); byl totiž přesvědčen, že je možné využít mysl k tomu, aby kontrolovala (a řídila) svaly. Cílem Pilatesovy metody je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.

 

PROČ CVIČIT PILATES? Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání.

  • - Zlepšuje držení celého těla
  • - Úleva od bolestí zad a krku
  • - Prevence před osteoporózou
  • - Zpevnění svalstva, které při klasickém cvičení není procvičováno
  • - Cesta k relaxaci a boji proti stresu Zpevnění hýžďového svalstva
  • - Zlepšuje tělesnou stabilitu
  • - Je vhodným doplňkem k rehabilitacím

670px-strengthen-your-back-with-pilates-step-6.jpg

co s sebou na lekci?

ponožky, legíny, tílko, mikinu, ručník, pití

PONDĚLÍ 18:30 lekce zaměřená na bolavá záda